اول المشاكل الى تقابل شباب الجامعة

اذهب الى الأسفل

اول المشاكل الى تقابل شباب الجامعة

مُساهمة من طرف esohandsome في الأحد أبريل 20 2008, 18:36

مشكلة دخول الجامعة الى مش عايز او مش عايزة تدخليها
دى مشكلة من مشاكلالتى تواجةطلاب الجامعة فى اول يوم دراسى يصبح الطالب مخنوق طحن منالجامعة قبل حتى ما يشوفها حتى لانة بمجرد انة كان عايز يدخل اى كلية تانية ولكن المجموع هو الى دخلة الكلية دية وكل الناس فكراها مشكلةاة هى فى الاول بس لائنك بتشوف زميللك الى كانوا معاك وراحوا الكلية الى انتى كنت عايزة فبتتخنق ولكن بعد كدة بتتعود المهم فعلا انك تتعود بسرعة علشان تعرف تنجح وتمشى فى الكلية كويس وانا عددى راى كما يقول المثل
حب ما تعمل حتى تعمل ما تحب
اد اية المثل دة حكيم لازم ننفذة انة فعلا جامد جدا وهساعدك فعلا على تخطى امور كثيرة واهم حاجة انك تصاحب ناس جديدة ومتكنى اطوائى علشان تعرف تمشى فى الجامعة وتستفيد من خبرات الى اكبر منك
اخخخخخخووووووووووووووكم وصاااااااااااحبكككككككممممممم
esohandsome فنكى
avatar
esohandsome
الجــامدين اخر حاجة
الجــامدين اخر حاجة

عدد الرسائل : 191
العمر : 29
الموقع : www.masrawy.com
العمل/الترفيه : football
المزاج : not bad
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اول المشاكل الى تقابل شباب الجامعة

مُساهمة من طرف mido hany في الثلاثاء أبريل 22 2008, 07:33

ايه الحلاوة ده يا اسلام أول مرة أعرف انك شاعر كبير وعارف حكم كمان& جامد أوي الموضوع ده وأنا عانيت منه لأني كان نفسي ادخل هندسة بس نصيبي وقعني في تجارة(الحمد لله)هو ده نصيبي ولازم ارضي بيه
avatar
mido hany
الجــامدين اخر حاجة
الجــامدين اخر حاجة

عدد الرسائل : 459
العمر : 29
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 09/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اول المشاكل الى تقابل شباب الجامعة

مُساهمة من طرف manshy في الثلاثاء مايو 06 2008, 22:14

الله عليك يا "اسلام" تسلمي دماغك الجامدة دي والله.......
وعلي فكرة ممكن صحابك يخشوا الكلية الي انتا كنت عاوزها و يعيطوا منها و ماتكنش سهلة زي مانتا كنت فاكر.
على فكرة الكلام دة لكل الناس ألي ماعرفوش يخشوا الكلية الي هما عايزنها
avatar
manshy
المبتدئيـن
المبتدئيـن

عدد الرسائل : 17
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 05/05/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اول المشاكل الى تقابل شباب الجامعة

مُساهمة من طرف شهرزاد في الإثنين يونيو 01 2009, 13:11

مرسية اوى ياجميل على النصيحة دى

وفعلا زى ماقولت حب ماتعمل حتى تعمل ماتحب

بس ادعولى بقى ادخل الكلية الى نفسى فيها

بجد توبيك رائع يا اسلام

تسلم ايدك
avatar
شهرزاد
المبتدئيـن
المبتدئيـن

عدد الرسائل : 19
العمر : 28
الموقع : فى قلبى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : اسمع اغانى رومانسية قدام البحر فى وقت الغروب
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 01/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى